Diabolotreff
havixbeck convention!!! - Druckversion

+- Diabolotreff (https://www.diabolotreff.de/forum)
+-- Forum: Allgemein (https://www.diabolotreff.de/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Conventions und Veranstaltungen (https://www.diabolotreff.de/forum/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thema: havixbeck convention!!! (/showthread.php?tid=315)

Seiten: 1 2 3 4 5 6

RE: havixbeck convention!!! - Danny - 07.03.2007

Danny schrieb:hab ich schonmal alles in der shoutbox ausfühjrlich erklärt...
nochmal:

auf meine anfrage welche shops denn alle kommen:

"Hallo Daniel,

die üblichen:

Akrobat und Killefitz.

Die Jonglierkatakomben aus Berlin machen einen Infostand, verkaufen aber nichts.

Mit freundlichen Grüßen,

Das Orga Team"

MEINE GÜTE LIES DOCHMA ANSTÄNDIG JUNG!!!!!

und noch einmal deutlicher:

Danny schrieb:hab ich schonmal alles in der shoutbox ausfühjrlich erklärt...
nochmal:

auf meine anfrage welche shops denn alle kommen:

"Hallo Daniel,

die üblichen:

Akrobat und Killefitz.

Die Jonglierkatakomben aus Berlin machen einen Infostand, verkaufen aber nichts.

Mit freundlichen Grüßen,

Das Orga Team"

RE: havixbeck convention!!! - Johnny - 07.03.2007

Ich glaub wir reden an einander vorbei... naja egal .. man sieht sich in havixbeck !!

RE: havixbeck convention!!! - Papa-Kai - 08.03.2007

Ich wollte nur sagen: Ich komme auch zur Con. Wer noch eine Mfg aus Richtung Bonn/ Köln sucht: Ich habe noch mind.2 freie Plätze (wenn ich den Kindersitz rausbaue 3 *g)
Gruß aus Bonn der Kai (fahre übrigens ohne mein Kind...), also keine Angst Kindergeschrei gibts bei mir nicht im Auto, höchstens eigenes.Icon_wink
Wer mitmöchte kurze PM oder mail.
Ich fahre so ca. 17.00 in Bonn los

RE: havixbeck convention!!! - Danny - 11.03.2007

con war nich spektakulär aber lustig und schon nett!! mir hats jetz eher kaum gebracht aber auf jeden fall anderen ausm forum!!!

RE: havixbeck convention!!! - Jouzu - 11.03.2007

Weil es meine erste Con war , war ich natürlich überwältigt und mir hats super gefallen. Gut dass auch andere ausm Forum da waren, sonst wärs halb so gut geworden! Man sieht sich auf der nächsten Icon_biggrin
Dazu gelernt hab ich durch die unteranderem auch Workshops wirklich einige neue Tricks.

mfg
Pascal

Top Rated Cybersecurity Company In UAE Blog - FrankJScott - 02.07.2025

In response to the people asking about cyber partner, pos cybersecurity, tools used to ensure network security, future of network security, intelligent digital security, cybersecurity and digital transformation, best sites to learn cyber security, cyber security from home, personal digital security, information security overview, I highly recommend this excellent cybersecurity company in UAE forum or information security advisory services, 10 secure, cyber partner, security for company, cyber security industry 4.0, network security in information security, enhance data security, cyber security in cloud, data security consulting, cyber business, not forgetting sites such as this from this source for cybersecurity company in Dubai forum on top of security and data, cyber security management services, security effectiveness, cyber security for cloud, secure it consulting, cloud security cybersecurity, information security is all about, ai cybersecurity company, it security cybersecurity, çyber security, which is worth considering with this website for Dubai cyber security service tips which is also great. Also, have a look at this get redirected here about cybersecurity company in Dubai details together with ai driven security, cyber security is good for future, robust cyber security, technical security, office cyber security, challenges in security, enterprise security management, cyber warfare companies, overview of cyber security, cyber security do, not forgetting sites such as this good on cybersecurity company in UAE site not to mention required security, enterprise cybersecurity solutions, information security advisory services, innovation cybersecurity, best network security courses, a knockout post on and don't forget security services in information security, cyber programs, information technology with cyber security, ai for network security, the cybersecurity landscape, for good measure. Check more @ High Rated Asian2bet Login Guide 2aafe03