![]() |
|
Fan-Sprinkler - Druckversion +- Diabolotreff (https://www.diabolotreff.de/forum) +-- Forum: Diabolo (https://www.diabolotreff.de/forum/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Tricks (https://www.diabolotreff.de/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Thema: Fan-Sprinkler (/showthread.php?tid=1409) |
RE: Fan-Sprinkler - Dennis - 14.04.2009 jup, wenn dann mach ich das so auch, nur klappt der bei mir höchstens alle 9-10 versuche... RE: Fan-Sprinkler - Jouzu - 16.04.2009 s fan sprinkler tut auf juggling.tv !!! http://www.juggling.tv/vaults/view_video.php?viewkey=1f2812ae4290eac7cbc4&page=1&viewtype=&category=mr RE: Fan-Sprinkler - bobbi_diabolo - 06.10.2009 hallo leute ich hab mich seit langem mal wieder ans diabolospielen gewagt und komm nichtvon weg ich hab totale probleme mit dem fan, übe auch schon ne ewigkeit aber i-wie wirds nichts also wie mach ichs bisher ich bringe beide d's auf ne recht gute speed^^ dann hau ich um ein diabolo nen wrap(mitm linken diabolostock) dann wrape ich es wieder aus und versuche halt in diesen fan reinzukommen. ich stehe seitlich von den diabolos. wenn man von vorne gucken würde wären die diabolos rechts ich kriege die diabolos zwar in diesen fan rein(glaube ich) aber i-wie wollen die sich dann nicht weiterdrehen ich danke im voraus (: RE: Fan-Sprinkler - KnI_It - 06.10.2009 du bist leider im falschen thread, wie du oben lesen kannst, steht da fan sprinkler und nicht fan, fan sprinkler ist ein trick aus dem fan heraus, gib einfach mal in die suchfunktion *fan* ein und schon müsste es dir da mehr als genug anzeigen RE: Fan-Sprinkler - Christl - 07.10.2009 http://www.diabolotreff.de/forum/showthread.php?tid=19&page=15&highlight=acfan @Jan: das geht leider schlecht, da die Su-fu die Regel mit den 4 Zeichen Minimum immernoch beibehalten hat :/ @bobbi: den fan, den du meinst (der ausm vortex) ist der ac-fan; bei diesem ist es normal, dass eines der Diabolos an Schwung verliert. Wenn du jetzt siehst, wie manche Spieler den Fan ewig lang amchen; das ist wahrscheinlich der s-fan, bei dem ein Diab darkside ist (also sozusagen unter der schnur) und das andere normal, da gewinnen dann beide an schwung. LG Christl Edit: (06.10.2009, 20:51)bobbi_diabolo schrieb: dann hau ich um ein diabolo nen wrap(mitm linken diabolostock) mit dem linken Stock? Bist du vielleicht Linkshänder? oô man macht ihn normalerweise mit dem rechten Stock, alledings auf der Körperfernen Seite (im Prinzip das gleiche wie mit links, nur mit dem anderen Stock) RE: Fan-Sprinkler - KnI_It - 07.10.2009 naja christl, wenn man fan in die sufu eingibt muss man ja nur nachdenken, was wohl noch dabeistehen könnte, dann gibst du einfach fan und trick ein, das sollte ja nicht zu schwer sein^^ RE: Fan-Sprinkler - Jannis - 07.10.2009 (sapm anfang) danke an sergej, ich hab mir seine beiträge durchgelesen und kann den fan-sprinkler jez auch, sogar den ac- UND s-fan und da ich swinging fan kann komm ich auch öfter mal raus RE: Fan-Sprinkler - bobbi_diabolo - 08.10.2009 das problem bei mir ist das die nichtmal richtig ins rollen kommen hat es viel mit den bewegungen der beiden sticks zu tun? christl: beim ac-fan sollten die diabolos am anfang aber schon richtig laufen, bei mir kommt des erst ganicht hin ;D achja und swry das ich im falschen thread bin letzte frage für diesen beitrag: ist der fan den ich links mache auch nochn nen ac-fn wenn ich einfach nen wrap mit den rechten stab um ein diabolo mache?also einfach nur andersrum? High Rated AI Stock Trading Platform Website - FrankJScott - 20.06.2025 To the guy inquiring about best stock market research tools, stock market tools for analysis, best stock trading ai, stock ai bot, ai chart analysis, best trading ai, chat gpt stocks to buy, ai tool for trading, using ai to predict stocks, best free app for stock analysis, I highly suggest this recommended AI stock picking platform blog or ai trading tools, best long term ai stocks, share market ai, companies to invest in for ai, stock market analysis tools, stock picking software reviews, ai stock prediction website, invest in ai companies, ai in share market, best app for stock selection, alongside all this the original source about AI stock investing platform info not forgetting sites such as ai for share market, ai to buy and sell stocks, best stock trading analysis software, stock trading advice, investment ai software, free stock research tools, ai trading systems, stock buying software, best investments in ai, good stock analysis websites, and don't forget this directory on AI stock trading platform tips which is also great. Also, have a look at this updated AI stock trading platform advice bearing in mind stock technical analysis tools, ai trading account, stocks and investing, stock trading tools free, up and coming ai stocks, ai stock to buy, predict stock price, best stock research software, stock analysis, chat gpt for stocks, which is worth considering with this get the facts about AI stock analysis platform site as well as buy open ai stock, ai that predicts stock market, data analysis in stock market, stock analysis ai, best app for researching stocks, continue on which is worth considering with best stock trading information, ai stock trading system, best stock market analysis app, buy chat gpt stock, stock trading tools, for good measure. Check more @ Cool Portfolio Management Winter Park Fl Guide 54a7_ef Top Rated Cybersecurity Company In UAE Website - FrankJScott - 02.07.2025 In response to the people inquiring about cyber security for banking, network security solutions company, report on cyber security, network security and information security, company data security, cyber organizations, innovative solutions saudi arabia, tools security, mss in cyber security, information security metrics, I highly recommend this cool cybersecurity company in Dubai link or cybersecurity kuwait, information security careers, ot cyber threats, solution for security, best cybersecurity solutions, cyber security for my business, cyber business, cyber security features, security tools for cyber security, cyber security includes, bearing in mind this more hints for cybersecurity company in Dubai site as well as network internet security, technical cyber security, security mss, understanding cybersecurity, on cyber security, data security analytics, site cyber, go cyber, information and security, best cyber security services, bearing in mind this learn more here about cybersecurity company in Dubai tips which is also great. Also, have a look at this i thought about this on cybersecurity company in UAE tips on top of cyber security development, business model for information security, it cyber security solutions, enterprise security solutions, security for company, industries that need cyber security, it in cyber security, çyber security, security implications for organizations in cyber security, challenges of data security, on top of this redirected here on cybersecurity company in UAE url together with best courses of cyber security, it security management services, basic principles of cyber security, network security software, tools security, this site about which is worth considering with management of cyber security, cyber security strategies, security sources, cyber software, cyber domains, for good measure. Check more @ Cool Asian2bet Login Blog ac7b4c4 |